BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI YAPILDI

BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI YAPILDI

Demirci

 Demirci HALIKENT-
Kaymakamımız Fatih BAYRAM başkanlığında, İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından hazırlanan “Bağımlılıkla Mücadele” toplantısı gerçekleştirildi. 
Kaymakamlık toplantı salonunda yapılan toplantıya ilçemizde görev yapan kurum müdürleri ve amirleri katıldı.
Toplantıda, bağımlılıkla mücadele kapsamında ilçede yürütülen çalışmalar, alınacak önlemler ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alındı. 
Katılımcılar, özellikle gençlerin ve çocukların zararlı alışkanlıklardan korunma-sına yönelik yapılabilecek faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Kaymakamımız Fatih BAYRAM, bağımlılıkla mücadelenin yalnızca kurumların değil, tüm toplumun ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayarak, bu konuda kararlı ve koordineli bir şekilde çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

            * Cengizhan ERDEM



22.06.2026

17.06.2026

15.06.2026

10.06.2026

08.06.2026

03.06.2026

01.06.2026

25.05.2026

20.05.2026

18.05.2026

13.05.2026

11.05.2026

Manisa

24.06.2026

  • İMSAK 03:49
  • GÜNEŞ 05:40
  • ÖĞLE 13:18
  • İKİNDİ 17:12
  • AKŞAM 20:46
  • YATSI 22:28
Güneşli
33.4°

YAZARLAR